פלסטיקה נרתיקית

איך מתמודדים עם בריחת שתן בחופשה

מצב של בריחת שתן בחופשה הוא מצב שאף אחד לא רוצה לאחל לעצמה

התרחיש שאנחנו מתארים הוא תרחיש אימים שכל אחת בוודאי מייחלת שלא יקרה לה לעולם, ועם זאת מדובר גם בתרחיש שכיח עד כאב עבור נשים רבות. מדובר במצב של חופשה, שבו אנחנו נהנות עם חברות או עם משפחה בסביבה רגועה ביותר, כשלפתע הגוף שלנו בוגד בנו ואנחנו סובלות מדליפת שתן פתאומית – בין אם בעקבות מאמץ (כמו שקורה רבות במהלך חופשות וטיולים), בין אם מתוך דחיפות וחוסר שליטה, ובין אם מסיבות משולבות בין השניים. במצבים שכאלה צריך לדעת להתמודד עם המצב הלא נעים, ונבין בדיוק כיצד לעשות זאת.

ההתמודדות המידית עם בריחת השתן במהלך החופשה – קור רוח ומוכנות

אחת מתוך שלוש נשים סובלת מדליפת שתן כזו או אחרת, ברמת חומרה משתנה. משמע, לא צריך להיבהל גם כאשר מצב זה קורה, וחשוב לדעת כיצד להתמודד עם זה בצורה קרת רוח. אם מישהי יודעת שהגוף שלה נתון לבריחות שתן שכאלה, חשוב להצטייד תמיד בזמן חופשה בתיק קטן שמכין אותנו למצב זה – עם תחתונים או בגד להחלפה, מכנס להחלפה ומטליות לחות לניקיון גם בתנאי שטח.

מי שסובלת באופן קבוע מבריחת שתן, צריכה לטפל בכך מבעוד מועד

כעת אנחנו מגיעים להתמודדות עמוקה יותר, שהיא לא רק טיפול בסימפטום אלא טיפול בבעיה. מי שסובלת מדליפת שתן צריכה לטפל בכך, וישנם מספר טיפולים אפשריים – שמרניים או ניתוחיים. הטיפול השמרני כולל תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן, אותם צריך לבצע 3 פעמים ביום לאורך החיים בכדי למנוע את מצבי הדליפה. הטיפול הניתוחי הוא הוא קצר (10 דקות), מתבצע דרך הנרתיק בגישה פולשנית זעירה, ומטפל בהצלחה ב-70-90% מהמקרים.

כיום ישנם טיפולים איכותיים ביותר, וכל הדרוש הוא למצוא מומחה איכותי בתחום

כאשר אתן בוחרות בטיפול איכותי, שמותאם על ידי מומחה איכותי בתחום הכירורגיה הגניקולוגית, אתן מבטיחות לעצמכן מניעה של עוגמת נפש כמו דליפת שתן במהלך חופשה, לאורך שנים רבות מאוד באחוזי הצלחה ניכרים ביותר. אז למה לסבול מבריחת שתן אם אפשר להיפרד ממנה לשלום.

כתיבת תגובה